Hur blev födelsedagen?

Efter mitt mail så fick jag ett gulligt sms med ett "förlåt och grattis" och på kvällen kom presenterna tillsammans med en omtänksam sambo.

Att ha ett mailförhållande kan ju tyckas konstigt, men ibland är det lättare att neutralt förklara sig utan att bli avbryten....och denna gång fungerade det med ett mycket lyckat resultat faktiskt.

Och aldrig har jag (förrutom sambofadäsen) blivit så ihågkommen som detta år - både kort, mail, smsm, telefonsamtal, inlägg på bloggen och på familjeliv. Jag blir alldelles varm i själen. Tack alla!

Summa summaron = bra födelsedag till slut!

Kommentarer
Postat av: lillawi

Jag är sent ute som vanligt - men stort stort grattis i efterskott!

2008-09-10 @ 12:38:55
URL: http://www.lillawi.se
Postat av: Tudorienne

GRATTIS! från mig med. Bra att du hade en bra dag.

2008-09-10 @ 14:15:45
Postat av: MOE

Å jag försökte gratta dig här igår, men jag fick inte för min dator vägrade släppa in mig på "kommentera-sidan". Skönt att höra att både mailet och födelsedagen blev bra till slut. kram!!

2008-09-10 @ 17:58:14
URL: http://lilla2an.wordpress.com
Postat av: bonnie

Grattis i efterskott!

2008-09-10 @ 18:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0