Närhet och sex

Lillasyster T äter ganksa ofta (varannan till var tredje timme) samt att hon ligger tätt, tätt, tätt med mig hela natten. Hon ger mig nästan hela mitt närhetsbehov. Den närhet jag har kvar att dela med mig av ger jag till storasyster A. Till sambon finns det inte mycket över. Tänker många gånger om dagen att vi borde kramas, sitta nära, bara hålla om - men jag orkar inte, det känns jobbigt med mer närhet. Närhetsbehovet är liksom mättat (här finns det relationsjobb att göra...)

Jag har däremot börjat känna lust till sex igen - blir helt enkelt kåt. Drömde om sex i natt. Synd att mitt underliv ännu inte vill vara med om det allra minstaste lilla sexet. Men känslan av lust inger hopp...

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är ju åtminstonde ett steg i rätt riktning =)Stackars maken fick nog inte varken det ena eller det andra föräns sonen var närmare åtta månader...

2008-11-02 @ 12:27:53
URL: http://bebislangtan.blogspot.com
Postat av: toveb

Visst är det rätt skönt ändå att kroppen faktiskt själv "bestämmer" att den är kåt igen? Jag var lite orolig för att alla hormonerna skulle göra en helt ointresserad och avståndstagande. Men som du säger, rent fysiskt känner man sig inte så redo.

2008-11-03 @ 09:27:50
URL: http://toveb.typepad.com/thomasotove
Postat av: En make

Lyckosar, så blir det tydligen inte för alla :-/

2008-11-05 @ 14:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0