Vargen och de tre små grisarna

Om jag är en av de tre som grisarnas hos så är vargen i min mage för att ta sig ut och fånga grisarna (istället för in). För det buffar och puffar något helt otroligt ibland. I natt kl 04 vaknade jag till och med av Liltens tilltag - underbart.  Inga distinkta sparkar som A höll på med utan ett buffande och puffande som är imponerande för någon som inte ens har passerat 20 cm och 400 gr. Det känns helt klart utanpå magen nu...men ingen utom jag har känt...för jag känner mig lite hemlig och egosistisk med min graviditet...den är MIN och jag NJUTER och glädjs. Sambon fick veta i morse och så småningom så ska jag väl bjussa honom på en buff och puff.

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det härligt?! Vad starka de små skruttarna har blivit redan!!!

2008-05-16 @ 09:11:09
URL: http://annaombarnloshet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh så underbart!

2008-05-16 @ 22:46:37
Postat av: solkatten

och det var f.ö. jag som skrev inlägget ovan. Var lite för snabb på tangenterna där...

2008-05-16 @ 22:47:38
URL: http://solkatten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0