V20+0


Kommentarer
Postat av: Lucia

Stor och fin! Brukar växa sig större fortare när det inte är första graviditeten, väl? Måste kännas härligt att ha en sådan fin gravidmage!

Kram

2008-05-14 @ 23:05:08
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har fortfarande inte en sån mage...avundsjuk :-)Söt!

2008-05-15 @ 05:43:44
Postat av: Zelda

Har varit borta så länge, och vad det har hänt grejor :) Finfin mage. Vad spännande att se om det verkligen är en Pontus där inne :)



Angående viktuppgång och otrivsel med kroppen så vill jag berätta vad min syster sa till mig när jag berättade att hon skulle bli moster. "Njut. Det är enda gången du kan gå och ta för dig en andra portion eller gå en vända till på buffén och alla bara tittar på dig och ler". Det är ju faktiskt lite sant. Sen är det klart att det kanske får vara måtta med allt, men med en liten Pontus kommer du snabbt att springa av dig allt :)



Kram

2008-05-15 @ 08:19:02
Postat av: lillawi

Vackra du! Och vi kommer bara bli större... :)

2008-05-15 @ 14:16:23
URL: http://www.lillawi.se
Postat av: mammalamma

Wow, din magen är lika stor som min, å jag är i v 26...;)! Denna grav ser ut att bli som nr 2 för min del, låg precis under kurvan hela tiden, ligger under nu med. Så länge bebis växer som den ska är det ok med lite mage, lite lättare med vardagen då!

Tänk att du passerat halvtid, vart tar tiden vägen?? Kram på dej, jag tittar in med jämna mellanrum!

2008-05-15 @ 18:18:57
Postat av: Songbird

Jättefin mage!

2008-05-15 @ 18:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0