En skitvecka

Jobbet - allmänt hög arbetsbelastning, tusen bollar i luften, saker som kör i hop sig

A - Det värsta av alla treårstrotser. Att man kan bli så arg på den man älskar mest av allt i hela världen.

Sambon - Inte hemma. Borta med jobbet kommer hem först på söndag natt. Förstår inte.

Magen - sammandragningar och ömma partier av all stress.

Hemma - gror igen, hinner inte med.

Summa: Jag är trött och sliten och orkar inte med handling, arg A, städning, matlagning....Jag är, som Saring sa, inimärgtrött.

Jag hade kunnat ge mycket för att kunna hälla upp ett stort glas rödvin eller en rejäl konjak....det skulle jag behöva efter denna vecka. Synd att Liten absolut inte ska ha någon alkohol. Djävulen på min ena axel försöker förklara för mig att en liiiten wiskey inte kan vara så farligt - men ALDRIG att jag skulle...men f-n vad gott det skulle va...och behövligt.

Få se om jag kan skingra tankarna med att röja omkring hemma....det är åxå behövligt.

BESLUT: När jag ska börja jobba igen efter Liten är född så blir det städhjälp. Vi hinner inte med livet.


Kommentarer
Postat av: solkatten

Nä, det är f*n svårt att hinna med livet ibland. Som nu.



Kram!

2008-05-23 @ 21:07:14
URL: http://solkatten.wordpress.com
Postat av: Linda

Gumman, skit i jobbet och hemmet och njut av att A säkert är en superkäck och kavat tjej som brås på sin underbara mamma ;-)

2008-05-24 @ 22:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0