Det bubblar

Min mage bubblar - den krullar sig på ytan när Liten krumbuktar. Jag sitter på möten och så plötsligt kommer han igång. jag känner hur det rörö sig, jag ser hur det rör sig....jag förflyttas själsligt långt bort ifrån mötet. Jag känner hur jag blir så där hemlighetsfullt leende som bara gravida kan bli.
Det är ren och skär njutning över livets mirakel, över att känna livet växa och berikas.

Jag önskar alla mina ofrivilligt barnlösa och flerbarnslösa läsare och blogg-vänner får uppleva detta snartsnart.

Kommentarer
Postat av: lillaknyttet

Åh jag minns det där. Samtidigt känns det som om det var hundra år sen. Jag önskar också att alla som vill får möjligheten att uppleva det där. Och jag önskar att jag får känna det igen.

2008-05-27 @ 00:01:32
URL: http://lillaknyttet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0