A reflekterar över livet (snart 3 år)

Igår kväll
A: Mamma jag vill klippa håret!
T: Men vi klippte ju dig för tre veckor sedan.
A: Det har blivit såååå långt
T: Okej vi klipper väl lite mer då

Klipp, klipp, klipp, klipp

A rusar till spegeln och är mycket nöjd över resultatet. Jag naser att det nog är bra med kort hår över sommaren (tjejigt kort nacke med busrufs uppepå och lite längre vid öronen)

I dag på morgonen
T: Varför vill du ha kort hår?
A: För att jag inte vill ha långt!
T: Varför vill du inte ha långt hår då?
A För då måste man föda barn.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Gulle!

2008-05-20 @ 12:05:43
Postat av: Tudorienne

Jaha det är så det funkar... ;-)

2008-05-21 @ 08:32:19
Postat av: Tingeling

Åh shit nu bara MÅSTE jag komma mig iväg på hårförlängning ju!!!! :)

2008-05-21 @ 13:44:43
URL: http://www.tingeling1.wordpress.com
Postat av: Kaica

Oj! Vad svarar man på sådant? Öhum... Jag har ju långt hår. Bäst att inte berätta att hårlängden inte har betydelse. ;)

2008-05-23 @ 10:50:28
URL: http://kaica.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0