Saknad

När jag varit bort från bloggen och datavärlden så här länge inser jag hur mycket jag har sknat den. Jag har saknat att skriva av mig och ventilera. Försökte på papper...men det substitutet var ite vad jag sökte.

Min enormt svullna mage och enorma illamående innan jag åkte till Åre måste ha varit en magåkomma elelr en reaktion på den enorma jobbstress som jag just nu har...känner redan nu lätt ångest för de närmsta veckorna... Hursomhelst så gick den enorma svullnaden och illamående över efter ngn dag...och nu är magen bar normalfet för att befinna sig i gränslandet mellan v 13 och 14.

På torsdag är det jobbfest...undrar vad jag ska ha för läckert på mig då? En rund fin gravidmage är söt att visa upp...en fläskig mage utan midja är sådär föga smickrande...

Kommentarer
Postat av: Linda

Välkommen till livet med oss vanligt småfeta människor, alla tittar liiiite för länge på min mage men hittills har ingen vågat säga de alla tror. Men jag är ju "bara" fet :-)

2008-03-25 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0