Blod....

...men denna gången nget läskigt blod utan blod ur armen.

jag är nys hemkommen från Stockholm och MamaMia för att inför UL nästa vecka lämna lite blod. Själva proceduren tog...två minuter...max. Jag var borta från jobbet i 4 h. Skönt att sova på tåget...Nästa vecka får jag svaret.

Lämnade blod även förra veckan...inför denna fredags inskrivning hos BM. Jag vägde och längde mig åxå. Vikten var inte full så skrämmande som jag trott...även om den var för mycket men jag hade ju liksom inget bra ingångsvärde. hursomhelst så vägde jg för en vecka sedan ca 65 kilo.
Det mest anmärkningsvärdamen besöket var ändå att jag på "äldre dar" växt 1,5 cm. Jag har i alla år gått omkring och trott att jag är 160,5 cm...men jag är tydligen 162 cm. Det är bra för då ser ju mitt BMI med ens mycket bättre ut ;)

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsturist

Oj! inte skrämmas så där med rubriken!!! Skönt att det var blodprov det handlade om!!! Kram

2008-03-07 @ 12:33:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0