Da frågs!

Fick detta i mail som utmaning men överför raskt till bloggen och gör det till en utmaning...

                         1. VAD HETER DU?
                         Tisalen
  
                          2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DEJ?
                          har inga byxor. Jag har klänning idag


3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?

Kontors-sorl


4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?

Inte mycket alls


 5. VAD ÄR DET SENASTE DU ÄTIT?

Havregrynsgröt


6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?

Sol & lite vita moln


7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?

Min mor...


8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA
KÖNET (eller samma)?

Utstrålningen


9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?

Klart jag gör


10. HUR MÅR DU IDAG?

Bra, lite illamående bara men det är jag varje dag innan förmiddagsmellis
 

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?

Färskpressad juice


12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?

vin... rött alla årstider och rosé på sommaren


13. FAVORITSPORT?

Att titta på, fotboll och friidrott. Att utöva...löpning kanske


14. HÅRFÄRG?

Ngn typ av mellanblond just nu


15 ÖGONFÄRG?

Blå


16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?

Vet inte


17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?

Lillebror R snart 28


18. FAVORITMÅNAD?

Maj är fin med blommor och de första varama dagarna


SENASTE FILMEN DU SÅG? 

Flyga drake

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?

Lördag

22.FAVORITHOBBY.

Inredning, trädgård, pyssel..
 

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?

Nä det tror jag inte...mend et var ju som ett tag sedan jag behövde det


24. FAVORITLÅT(ar)? 

Jag lyssnar mest på radio men jag gillar Metallica, Red Hot och svensk musik som inte är schlager


25. SOMMAR ELLER VINTER? 

Det är sommar nu


26. KRAMAR ELLER KYSSAR?

Kramar är viktigast men kyssar förgyller


29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?

Dom jag utmanar vill jag såklart svarar


30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?

Lika stor ungefär


HUR BOR DU?

Villa


33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?

Just nu: Flyga Drake
.

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?

Har ingen...


35. FAVORITSPEL?

När och fjärran är ganska kul, kubb


36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?

Nej


37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?

icke


38. ÄR DU ROMANTISK?

Inte speciellt.


39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG

Jodå


41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?

A ska ha kalas och jag är ledig för att kunna göra kalasförberedelser


42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?

9 prick



Jag utmanar......Lillaknyttet och Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0