Snart sommalov

Jag jobbar visserligen veckan ut...men det känns som huvudet redan har tagit sommarlov (eller så beror det på att hela huvudet är fullt med snor *host, snörvel*). Har inget vettigt att skriva känns det som...fast det finns mycket tankar i huvudet. Och på jobbet känner jag mig inte direkt världssmart heller...mest trött.

Trött och förkyld....

För någon dag sedan vägrade Liten att röra på sig på två dagar...jo ngt litet rörde han sig....men det var inte mycket. Jag blev bara ngt liiitet orolig *not*. Nu är han dock som vanligt igen och jag inte orolig mer.

I går skulle jag gå hem från stan och hämta A på dagis. En promenad på ca 20-25 minuter i vanliga fall. Igår tog den 45 minuter....och jag var helt slut sen (visserligen förkyld, men....visserligen nästan bara uppför, men...). Efter vi ätit somnade jag - pang bom - och sov i en timme tills jag blev väckt....

Trött och förkyld....

Kommentarer
Postat av: S

God morgon!

2008-07-01 @ 08:00:44
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/
Postat av: Lucia

Precis sådär var det för mig också för några dagar sen. Lillen i magen rörde sig jättemycket en hel dag. Satt och log för mig själv på jobbet hela dagen. Sen, dagen efter och nästa dag var det så lugnt i magen så att jag blev rädd. Något här och där rörde sig, men jag var inte säker på att det var h*n... Men sen kom sparkarna (slagen) och vändningarna igång igen...



Ang. vagn.. Vad har ni för sort och hur använder ni den? En klassisk med fyra lika stora hjul? Bor ni i stan elle rkör ni mycket i skog och grusvägar? Hur funkar den i snö?



Kram!

2008-07-01 @ 21:13:37
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com
Postat av: Lucia

Tackar för infon.. Tror nog också att en klassisk, praktisk blir bäst.. fast lite snygg kommer den också att vara :)

Kram

2008-07-02 @ 18:21:50
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com
Postat av: Linda

ochbarnet/nar-tvaan-inte-kommer-1.12924" rel="nofollow">http://www.alltombarn.se/duochbarnet/nar-tvaan-inte-kommer-1.12924



Såg denna artikeln, det känns bra att det finns liiiite mediautrymme för detta också. Även om jag kan tänka mig att hennes ålder får folk att inte ta till sig.

Skönt att allt är bra med dig gumman, tittar minsann in ibland.

2008-07-03 @ 06:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0