Självplågeri

Konstaterar att jag har molvärk....hoppas för hela mitt hjärta att det är värk av det positiva slaget....intellektet säger att så är det inte...

Läkare Å har inte ringt ännu...varför ringer hon inte...VARFÖR?

Om hon inte ringer imorrn så ringer jag på fredag...och i mitten av nästa vecka ringer jag KL (om inte KK och läkare Å har några riktigt lockande förslag till mig)

Mitt i alla dessa tankar tittar jag på TV4 Fakta och ett program om förlossningar....stora magar, förlossningar och nyfödda bebisar....detta som jag nu åtrar mest av allt...

Kommentarer
Postat av: Lucia

Ja, varför är det så många sådana program nu?? Fast det inte är bra för mig suger tv:n mig fast... Usch... Plötsligt får man tankar om att det är så enkelt att bli gravid, det mest naturliga i världen..Och så är stora hoppet tillbaks... Önskar att man tog upp ämnet ofrivillig barnlöshet mera istället!
Kram

2008-01-17 @ 11:58:57
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0