7 sanningar - en utmaning

Har fått en utmaning från Finnjonna. Känner mig lite hedrad för det innebär ju att hon av ngn anledning har tänkt på mig och är lite nyfiken...på mig...lilla mig...det känns stort.


1. Daggmaskar och mördarsniglar samt maneter och små snokar är världens livsfarligaste och läskigaste djur
2. Jag kan inte förhålla mig normal till motion...inte motionera för nöjes skull...måste hitta en rejäl utmaning...och har därför tävlat i Athletic Fitness, sprungit Marathon och spelat Rugby. Just nu gör jag nada...det är första gånget i mitt liv som jag inte tränar...och inte tränar inför ngn stor utmaning.
3.  Jag tävlar i det mesta i vardagen också. Jag är en "göra männsika" av stora mått
4.  Kreativ och pysslig
5.  Empatisk..ibland så empatisk att jag inte orkar med det själv...då måste jag ta paus...
6.  Vet knappt vilken min naturliga hårfärg är...har färgat, slingat och blekt håret sedan jag var 14 och haft alla kulörer från platina till korpsvart, från kastanj till illrött (och även rosalila en gång...men det var inte meningen)
7.  Klipper A och sambon M själv...och kan det...gör det bra...för jag jobbade under många år extra som frisör...och pengarna som tjänas in på det hamnar på mitt eget hår ;)

Jag utmanar Lillawi, Lucia, Moe, och Fibula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0