Ransakan

Inlägg skrivna mitt i natten blir aldrig vad samma inlägg hade blivit skrivet på ljusa dagen.

Nu vet jag vad jag känner.... Jag är avundsjuk på att hon redan har hunnit till v 13...förbi den värsta tiden....och då stack det i öronen när de tog sin graviditet så mycket för givet när jag fortfarande känner att min nog är till låns.

Sen håller jag både med Lucia och Linda i deras kommenatrer till inlägget nedan. Jag har plussat både på första försöket och efter idogt kämpande. Plusset som kom efter första försöket,som blev A, var inte lika magiskt. Detta pluss var det mer känsla bakom och kring. Men sen när  plusset väl kommit så är känslorna i mångt och mycket detsamma. Den stora skillnaden är, tycker jag, att när man kämpat för plusset blir fallet ner till golvet, om det inte skulle gå bra, mycket smärtsammare eftersom man redan är blåslagen.


Dagens gravsymptom:

- Smörgåsmat i form av charkprodukter känns ofrächa....samma känsla som när jag väntade A
- Härligt illamående...inte kräkillamående men så där så att jag är medveten om det nästan hela tiden...en sån där kväljande känsla som ligger och lurara hela tiden

Kommentarer
Postat av: Lucia

Härligt med lite gravsymtom! Har länkat till dig från mitt inägg idag. Hoppas det är ok.
kram

2008-02-11 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0