Förrutom ni och sjukvården

Inte hade jag alls tänkt att chefen skulle få veta så här tidigt...men nu har jag en väldigt förstående chef som verkligen bryr sig.

Jag hade uppföljande medarbetarsamtal idag och hon frågade om min hälsa (så som chefer sig bör göra enligt vår mall) och om  jag påbörjat min utredning...då sa jag det...

"Jag var igår och såg ett litet hjärta slå"

Känndes overkligt att säga det. Kändes nästan som om det jag berättade inte var sant. Tänk om hjärtata inte slår längre...Nä så får jag inte tänka...jag stryker den meningen.

Så nu vet:
Sambon
Sjukvården
Ni
Chefen

Där hoppas jag listan får förbli intakt till den 14:e mars då jag ska till Mama Mia och göra KUB/NUPP-test. Är allt bra då så berättar jag på jobbet, för familjen för ...ja alla som vill veta eller som jag tor vill veta ;)

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Åh, vad underbart att få säga den meningen!! Det kändes säkert magiskt.

2008-02-14 @ 10:53:45
URL: http://www.tingeling1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0