Drömmar

det är helt ortroligt vad jag  drömmer om nätterna nu....och vi pratar sexdrömmar....inget romantiskt tjafs utan rent knulla...med detaljerade bilder på könsorgan....rena porrfilmsscenerna. Om jag drömmer om M....nepp...utan däremot om alla tänkbara killar och män i min närhet: grannen, exet från gymnasiet, kollegan, gammal bekant osv osv.

Okej att vi är avhållsamma efetrsom jag tar progesteronet....men sååå sugen är jag inte att dessa scener borde behöva utspeas i mitt undermedvetna var och varannan natt.

Jag har hört att detta är ett grav.symtpom...ganksa häftigt sådant måstejag medge...I like...tänk vad detta kan utnyttjas när progesteronets tid är över....

Nu är det 13 dagar till nästa VUL...då vet jag
och det är 15 dagar till KUB/NUPP...då vet jag mer

Kommentarer
Postat av: Zelda

Hahaha...ja, nåt straff ska ni väl ändå ha som gravida :)
Jag har hört talas om det men inte upplevt det själv och inte heller hört nån som bekräftat det. Lite kul är det faktiskt :) Vad jobbigt att möta kollegan vid kaffeautomaten på morgonen när man precis vaknat efter en sån där dröm...

Tack för att du fick mig att le den här eländesdagen!
Kram

2008-02-28 @ 15:12:21
URL: http://www.zeldastankar.blogspot.com/
Postat av: Linda

Thihi, exet från gymnasiet :-)

2008-02-28 @ 19:19:05
Postat av: Mammalamma

Ha, vad kul, jag hade just "en sån" dröm i natt....Drömde väldigt verklighetstroget och levande om en kille jag var kär i, i åratal, och som jag faktiskt fortfarande tänker på då och då...
Man vaknar ju nästan generad över sina "förbjudna" tankar...men lite kul är det ju ändå;)! Och man kan ju trösta sig med att sina drömmar kan man ju inte styra över, så något dåligt samvete tänker i varje fall inte jag slösa på det!
Kram på dej!

2008-02-29 @ 14:36:08
URL: http://mammalamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0