Jag var hemma idag...

...men inte så mycket pga av mig som på A som hade feber...men det var nog nyttigt för mig att vara hemma...förmodligen minst lika behövligt för mig som för A. (Nä jag ringde aldrig...)

I morgon har 35 hela veckor gått och det är dags för magbild och lite annan vikig info som vikt och midjemått.

På onsdag är det sen en spännande dag då ska jag till BM och se om Liten vänt sig. Just nu hoppas jag på att han inte gjort det...allt är tungt, ont och jobbigt....jag har förvandlats till en stånkande, vaggande och grimaserande jättemage.

Kommentarer
Postat av: Cinks

Det låter ju som en dröm ;-) Skämt åsido, bra att du var hemma och vilade och tumme för att Liten ligger som h*n ska på onsdag.

2008-08-25 @ 21:35:17
URL: http://cinks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0