Jag har blivt utmanad

av Pyzen

en ära...bara att skrida till verket!



TRE NAMN DU GÅR UNDER

Trizzan
Patzy
Mamma


TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG

Maskar

Att något ska hända med A  eller Liten

Att något ska hända någon i familjen.


TRE SAKER DU HAR PÅ DIG

Svarta mammalinnebyxor
Röd, tigh, t-tröja
Trosor


TRE SANNINGAR

Kontrollfreak
Vill bestämma
Är duktig på att bestämma ;)


TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA

Välskapt Liten i lsutet på september

En trädgårdbod och ett nnytt staket snickrat och färdigt till i morgon

Mer semesterveckor


Jag utmanar....

Lillachefen
Anna
Åsa


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ohh vad roligt! Min första utmaning. Kram! *börjarfundera*

2008-04-15 @ 21:01:10
URL: http://asaomivf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0