Nu har vi gjort vad vi kunnat

Även om sambon "inte ställde upp igår" (så nä Linda jag är inte tröttare än vanligt idag ;) eftersom han blev tokförkyld så tror jag nog att han spridit sin säd så att det fanns gott om killar som väntade på "the ägg of their life". Hade otroliga ÄL känningar denna gång. Var alldelles öm på vänstersidan så jag vet ganska exakt näl ÄL skedde - igår morse...tidig morse. Och vi släppte in lite killar kvällen innan....så jag är ganska nöjd med vår insats (hahah kul ordvits om man har sån humor "insats")

(sådär ja nu har ni koll på vårt sexliv ;)

I morgon ska jag börja äta gulkroppshormon. Detta innebär, tyvärr, att jag inte kan frossa i graviditetssymtom denna gång....för hormonet kommer garanterat att ge mig symptom...den enda giltiga symptom blir utebliven mens...Så om dryga 14 dagar vet jag...om Tilde kommer i juni eller låter vänta på sig en månad till....

Jag gillar inte att vänta....jag är en otålig människa.....jag vill veta NU!

Kommentarer
Postat av: MOE

Håller tummarna stenhårt!!
Och nä, tyvärr går det inte alls att lita på symptomen när man tar något slags progesteronliknande preparat, hela kroppen skriker "graviditet" och det är inte roligt. Men om två veckor vet ni och vi! ;)
Kramis!!

2007-09-21 @ 12:17:47
URL: http://lilla2an.wordpress.com
Postat av: Längtan

Coolt, nu får vi vara spända på resultatet tillsammans! Min ÄL går väl av stapeln först imorgon eller så, men i alla fall! Visste inte att progesteronen ger graviditetsliknande symptom, jag måste läsa bipacksedeln nu tror jag. Kramkram!

2007-09-21 @ 12:21:43
Postat av: fertilitetsturist

Tack för ditt meddelande på min sida. Nu hittade jag hit till dig, och jag har länkat till dig. Är det ok?

2007-09-21 @ 15:36:37
URL: http://www.fertilitetsturist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0