Väntar

Idag kom 4 x 7 ÄL-tester hem i brevlådan....nu väntar jag på att få börja testa....Jag väntar på ÄL så att jag kan börja vänta på riktigt

Jag väntar på att mensen ska ta slut

Snart är det en vecka sedan jag tog proverna på KK...nu väntar jag på att få höra resultatet...jag väntar på att få en fortsatt plan.

Jag väntar på att det ska bli onsdag...så att jag kan ringa KK och diskutera lite kring mina spottings som jag brukar ha mellan ÄL och BIM...och huruvida de försämrar chansen till grav och huruvida jag kan få ngt lämpligt preparat som gynnar ett befruktat ägg att fästa och stanna (läkaren pratade ngt om detta men jag kommer inte ihåg).

Nu väntar jag...

Kommentarer
Postat av: Erica

Jävla väntan. I detta träsk handlar det mesta om att vänta, vänta och vänta. Stor kram.

2007-10-31 @ 18:47:34
URL: http://ericas.sprayblog.se/
Postat av: MOE

Vänta är inge kul. Nu vill vi att det ska hända grejer. Kram!

2007-11-01 @ 09:42:05
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0