Sperma-tidning

Ibland måste det var lov att göra en ämnesutflykt på bloggen ;).  Detta kommer från en upplevelse från ett pressbyråbesök i fredags

Kille 8 år skriker "Pappa, jag tar ingen Sperma-tidning...jag har ju så många hemma.
Mamma och Pappa ser helt oberörda ut
Jag ser ganksa konfunderad ut.
Killen lite lägre "Mamma jag tra ingen Sperma-tidning...jag har nog den hemma"
Mamma ser fortfarande helt oberörd ut.
Jag undrar om jag har fel på öronen...tittar mig runt på pressbyrån för att se vart filmkameran är...
Killen "Mamma tycker du att jag ska ta Spermatidningen i alla fall?
Mamma "Nej det är väl onödigt du prenumererar ju på Spiderman"

Ibland blir fel väldigt roligt och ibland är det kankse bättre med den svenska varianten...om man är 8 år...

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Jag ville bara titta in och säga tack för ditt stöd, hela vägen igenom, i min blogg.
Det ändrar inte på något men det gör livet lite mer uthärdligt ibland, att känna att någon tänker på mig. Jag ville skriva något ytterligare utgående från min tidigare kommentar (om syskonförsök etc), men har inte haft krafter. Jag ska göra det en dag.
TACK igen och styrka till dig också.

2007-10-08 @ 19:44:17
URL: http://www.tingelingstankar.blogspot.com
Postat av: em

hejsan! jag förstår att du stod där och fundera =)
kram Em

2007-10-12 @ 12:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0