Molvärk

Jag har fortfarande molvärk från och till samt bruna flytningar....halvkul tillvaro...

Jag blöder överhuvudtaget väldigt lätt mellan ÄL och mens...och det tror jag inte är positivt i samband med att få befruktade ägg att fästa. Ska fråga om detta  och molvärken och sånt när de ringer för att meddela provsvaren.

Jag har nu åxå beställt sjukt många ÄL-test...ska sedan köpa gravtest på apoteket snarast eftersom jag måste ringa KK pronto om jag skulle bli gravid så att jag kan få stöd under den tidiga grav. Jag måste allstå börja testa minst BIM -3

Kommentarer
Postat av: Erica

Skönt för er att ni äntligen får hjälp. Skit att det ska behövas. Stor kram.

2007-10-26 @ 18:34:30
URL: http://ericas.sprayblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0