Jag vet inte

Molvärken kommer och går...
Blodblandad flytning består

Känner mig trött, uppgiven och avtrubbad.

Tror inte på ngt pluss...det vore bara allt för osannolikt...vill inte testa...för testar jag betyder det att jag tror...och det vill jag inte erkänna för mig själv att jag (inte) gör.  Jag har ju dessutom haft mens och testade negativt dagen efter BIM....så hur troligt är det? säkert ca ngn hundradels promille...det är en väldigt liten chans... Dessutom hade jag ÄL känningar i lördags...även om stickorna har visat ngn typ av ÄL från i fredags till igår...strecket har varerat från svagt till starkare beroende på hur koncentrerad urinet har varit. Idag visade testet svagare...

Inser att jag "måste" testa innan London...för man åker inte till London utan att besöka inte en pub. Alltså borde jag testa på fredag morgon. men kroppen beter sig åxå väldigt konstigt och om det finns ett mirakel vill jag inte bjuda miraklet på öl...

Men jag är rädd för att testa. Vill inte att testet ska hånflina "MINUS din dumma skengravida idiot". För jag vet att jag kommer att bli ledsen då...fast jag tror på minus...därför vill jag inte testa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen dina tankar sååå väl, även om min kropp inte har betett sig som din..men lite...

Ang. att berätta på jobbet om vad jag går igenom...känns som att hela arbetsplatsen kommer att veta..dvs alla kommunanställda...känns lite jobbigt... Vissa pratar lite för mycket..dessutom känner de flesta till mig pga mitt yrke.. Men jag ska berätta..ska i alla fall vänta tills efter läkarbesöket nästa vecka..

Kram! Testar du på fredag nu då?? Jag kikar in då :)

2007-10-17 @ 22:14:59
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com
Postat av: MOE

Jag förstår att du tvekar, men jag tror inte att du kan slappna av i London om du inte vet. Ställ in dig på minus redan från början, så blir det bara en positiv upplevelse om det skulle visa annat. De kommer nog vilja veta om du gjort något test på KK nästa vecka ändå, annars kommer du att få göra ett där.

*kramar om*

2007-10-18 @ 12:32:53
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0