Jag blöder fortfarande....

RÄTTELSE: Progesteron - inte pergo...lite lika i ordet men så olika i sin betydelse

Dag 8 nu... Kan progesteronet ha ett finger med i spelet? 

Jag är så rädd att  ÄL ska inte ska komma innan den 19:e för då missar vi den eftersom jag åker till London över helgen....det vore ju typiskt. En kompis-shoppingresa som är inplanerad sedan läääänge skulle infalla med ÄL bara för kroppen ska strula SÅ FÖRBANNAT.

Jaja... än ingen idé att oroa sig för mycket för det. Började ialla fall testa med ÄL stickorna idag....Får hålla tummarna för att omslaget kommer senast om en vecka.

Fick kontakt idag med en privat klinik som kanske ska hjälpa mig. Väntar på telefonsamtal från dem nu....

Kommentarer
Postat av: Kantarellkisse

Jag har bytt adress... se ovan

2007-10-11 @ 19:12:25
URL: http://dromvav.blogspot.com/
Postat av: MOE

Vad konstigigt att du blöder så länge och att det ska strula hela tiden. Jag visste inte att du tog Pergotime. Men det ska man väl inte äta innan man är utredd? Trodde att du fick Primolut nor för att få ordning på blödningarna. Knasigt att det inte hjälper. Kram!!!

2007-10-12 @ 07:47:04
URL: http://lilla2an.wordpress.com
Postat av: MOE

Vad konstigigt att du blöder så länge och att det ska strula hela tiden. Jag visste inte att du tog Pergotime. Men det ska man väl inte äta innan man är utredd? Trodde att du fick Primolut nor för att få ordning på blödningarna. Knasigt att det inte hjälper. Kram!!!

2007-10-12 @ 07:47:15
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0