Det känns inte kul...

De bruna flytningarna fortsätter...och molvärken har varit väldigt ihållande idag...och lite väl strak för att jag ska känna lugn.

Har försökt att söka på molvärk....det är mycket varierande svar...men resultatet är att det är...*surprise*....olika.
Det känns ändå skönt att läsa om att det är så pass många som både blöder och har värk fast allt ät bara bra. Har läst det jag skrivit om när jag väntande A...får tyvärr inte ut så mycket av det...kommer inte ihåg hur det var med molvärk..men blödde gjorde jag aldrig.

Detta gör mig nojjig...men jag väljer att lita på statistiken som säger att tre missfall på rad är mycket, mycket ovanligt....Jag väljer att tro på att detta går vägen....men jag litar inte på det ett endaste dugg...både jag och sambon är misstänksamma....

Kommentarer
Postat av: Saring

Fina du!!! Först av allt, stort grattis till plusset!!! Jag har jublat tidigare men inte haft möjlighet att kommentera. Vill att du skall veta att jag har koll på dig ;-) Sedan till oro: Jag håller tummarna i ett stenhårt grepp. Det jävliga är att inget finns att göra. Bara vänta. Och hoppas. Som jag önskar att du/ni slapp detta nu när ni äntligenäntligen fick pluss. Ni behöver inte mer oro nu. KRAAAAAAAAAAAM

2007-10-23 @ 08:24:27
URL: http://saringimammaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0