Om att skriva "rätt saker"

Det som står nedan fick jag nyss i ett mail av en person som jag är en blandning av bekant och vän med. Omständigheterna gjorde att jag berättade min historia för henne...när jag berättade var det inte ens jobbigt fast hon var nygravid...det syntes på hela henne att hon verkligenverkligen brydde sig...och bryr sig

För övrigt ville jag bara tala om att jag har tänkt på dig sen vi sist sågs och hoppas att du mår bättre. Jag mår fysiskt sämre just nu, men har genom din historia fått lite perspektiv på min situation och klagar inte... Man ska vara tacksam för att det fungerar som det ska. Önskar att jag kunde hjälpa dig på något vis också, men som sagt - du ska i alla fall veta att jag tänker på dig och sympatiserar så mycket man kan utan att ha gått igenom samma sak

Ibland blir det bara rätt...att få sådant här det värmer så mycket...mer än vad hon förstår...och det hjälper...hjälper att fortsätta resan mot syskon.

Tack!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vad underbart skrivet!
Jag och min sambo kämpar också med att skaffa syskon till vår dotter. Vi har hållit på i snart ett år och jag har sedan 5-6 månader ätit hormontabletter för att hjälpa naturen på traven. Men ännu har inget hänt. Jag läser alltid din blogg, går in på den alla dagar. Känner igen mig i så mycket...

2007-11-05 @ 13:57:36
Postat av: Tingeling

Härligt med vänner som förstår och som inte trampar i klaveret! Guld! :)

2007-11-05 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0