En liten mikroskopisk chans?

Jag var borta i helgen (mycket trevlig tillställning Linda!)


Och jag glömde faktiskt stickorna hemma.

I fredags morse tyckte jag mig ana ett svagt streck på ÄL-stickan.
Söndagkvällen var nästa testtagning - negativt


Avfärdade att jag kan ha haft ÄL i helgen eftersom jag inte hade mitt vanliga ÄL-onda som jag fått efter de MF jag hade i våras som satte mig i hormonell svängning...men detta MF kan ju ha vänt tillbaka ordningen igen...kanske...så kanske kanske jag hade ÄL i helgen ändå....


ett litet, lite hopp finnes....

Den 20:e måste jag senast börja testa....
Fast jag kör ÄL-test ngn dag till ifall att...bara för att vara säker....


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, vad mycket det hade hänt här. Så himla kul att träffa dig i helgen, var det du som körde hem eller, han som var med verkade som han skulle få en jobbig dag efteråt ;-). Nu ska jag vara inne lite oftare och hlla tummarna lite bättre så ska vi nog få ordning på detta också. :-)

2007-11-12 @ 17:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0