Smärta

Igår blev det värre och idag är det värst. ONT... F-N vad ont. Vill helst låsa in mig på toan och gråta...men inte bara av smärtan utan för att ännu ett försök rinner ut och ändå så ger BM mig ett visst hopp när jag ringde dit idag...det är inte kul att hoppas när man vet att det förmodligen ändå inte är ngt.... men vi tar det från början

Blödningarna blev lite mer igår...fortfarande inte mycket men jag började få ont åxa...men jag köpte ändå gravtest....så klart negativt...eller kunde jag ana mig en skugga? eller hur låg tid hade det gått egentligen? Gjorde för säkerhetsskull ett nytt test i morse - negativt...

Sedan fick jag ont - skit ont. Inte sådär menvärksmolande mitt på magen utan i sidorna....ringde BM...

Domen blev:

1) Om mensen kommer igång - fira midsommar ordentligt och kör hårt vid nästa ÄL

2) Om mensen inte kommer igång ordenligt - gör nytt gravtest på måndag (för bara några år sedan så rekomnderades man att vänta till BIM +7 dagar för att resulatet ska vara 100% korrekt). Ta´t lungt med spriten på midsommar ifall...
a) Om positivt - grattis och ring till BM
b) Om negativt ring kvinnolkliniken och hör med dem och be att få komma dit och kolla upp det hela


Jag tror inte att jag kommer att få ngt pluss på måndag. Jag tror mer på att kroppen jävlas mer än vanligt. 

Har fortfarande ont...blöder inte några mängder - klarar mig i princip på trosskydd

Smärta i magen, smärta i sinnet

Känner mig förvirrad i svävandet mellan det lilla hopp som BM gav mig och vissheten om det motsatta...
FAN 

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Fy vad jobbigt.. Och hoppet är ju verkligen det sista som lämnar en. Jag är faktiskt i lite liknande situation som du! Har inte velat skriva så mycket om det på bloggen, men jag har också haft brunaktiga (pyttlite) flytningar i 6 dagar nu, men ingen mens. Ägglossningen borde varit på dag 20, dvs förra måndagen så det BORDE inte var tid för mens ännu.. Frustrerande!
Men jag är så härdad efter alla omgångar, så jag nog inte ens vågar hoppas på graviditet, är mest orolig för varför kroppen beter sig så märkligt. Men å andra sidan, det lär vara lite konstigt efter IVF. Kram på dig.

2007-06-20 @ 07:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0