BIM!!!!!

Kl är 00:04 PIIIP! och det är BIM.

Ingen mens ännu...eller har jag?
Jag vet faktiskt inte.

Ända sedan i torsdags så har jag haft mens symptom...men ändå inte. Menssytom för mig är blondblandad flytning och mensvärk....men det är inte som vanligt...
...eller är det?

Hade jag genomgående haft svarta trosor så ade jag nog inte märkt ngt...hade jag inte känt efter så förbannat kankse jag inte har/haft så mycket värk heller, eller?

Händer ingenting mer idag (imorrn) så testar jag på måndag.... om jag törs...

Drack vin och goda drinkar idag....hoppas det var de sista för ett år frammåt....

Jag har en godgod flaska rosé i kylen...tnkte att om jag köper den så kanske ödet  jävlas lite med mig så att jag inte kan dricka den...kanske ska köpa en skitsnygg, tajt och dyr sommarklänning åxå?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0