BIM +1

Nä mensen har inte kommit igång....eller jag vet inte...inget stämmer med kroppen just nu...

Känns hopplöst och jobbigt

det kommer lite blod och kanske är det lite mer idag...så här har det hållit på sedan i torsdags...jag brukar alltid få mens 1-2 dgr före BIM...

Testade nyss....nä inget pluss....möjligen kan jag ana mig till ett pluss om jag synar stickan noga och vickar på den....(Jag har testat med CB) men min bedömning är att jag tycker mig kunna ana ngt för jag så gärna vill....Bedömmer det som ett soklart MINUS

men jag köpte såklart två test så om inte mensen har kommit gång inom den närmsta dagarna så tar jag ett test till och ringer till BM oavsett resultat...nå´t knas är det...

Förkyld är jag åxå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0