Nähä....

...kommer inte att få ngt pluss på stickan denna månad heller...idag, alldelles för tidigt, dök den bruna flytningen upp och det brukar inte innebära några glada nyheter... men å andra sidan har inte mensen kommit ännu heller...men å en tredje sida är det 4 dgr till BIM åxå så den har chansen.

känner mig faktiskt inte lika deppig som vanligt...det är nog välgörande med semsetr och veckan på Madeira var inte dun, inte alls dum. UNDERBAR natur, UNDERBART klimat, sa jag UNDERBAR natur? Åk dit!


Den fysiska känslan (om jag bortser från att jag troligtvis inte är gravid) är anars en massa symptom eller bara vanliga PMS...såsom svullna bröst och...ä inget mer just nu...kakse ngt molande i magen om jag veeerkligen känner efter och i går och i förrgår mådde jag lite illa åxå...men jag vet åxå att så här tidigt i en möjlig graviditet är de ytterst få som har några fysiska symptom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0