En till! Varför?

Ännu en på det forum som "jag hänger på"  som måste skriva ett inlägg om att

"min mens är sen i tre veckor, den brukar alltid vara regelbunden, och jag har symptom som vid mina andra graviditer, fast tidigare i så fall. Kan jag var gravid?" (Lite generaliserat och hopdraget men detb är min blogg så jag får göra så!)

Iof inte en tillfällig besökare men en sällanbesökare.... Klart att hon är gravid och varför måste man in på en bebisverkstad och slänga ur sig sådana saker när vi är så många där som kämpar, har kämpat länge, med misfall i bagaget och utredningar som väntar.

Jag blir arg och ledsen...eller kanske ledsenarg eller argledsen.

Jag tror inte att hon gjorde det för att jävlas eller för att såra...men det känns så himla klumpigt...och förmodligen är jag känslig...men herregud kan inte människan bara göra ett gravtest?

Kommentarer
Postat av: storkenflyger

Håller helt med. Kan det vara FL du syftar på? Mitt intryck är att de finns ohemult många puckon där.
Andra sköna inlägg är de av typen: "Jag är 22 år och tycker att det är oansvarigt av 35-åringar att skaffa barn. Tänk vad mycket utvecklingsstörningar det blir!!!! usch och fy."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0