Vad jag ska göra i Schweiz?

Vilken fråga...du borde skämmas Fibula ;)

EM-lottningen var i söndags...Sverige är med i fotbolls-EM...de spelar gruppspelet mellan 10:e och 18:e juni....och då ska jag vara där! Vi kombinerar fotbollen med att upptäcka omgivningarna, alperna, Örnnästet och mycket mera. Har länge velat göra denna resa...och nu hade vi en självklar anledning.

Jag är i vanliga fall ingen fotbollsnörd...men jag va nere i Berlin juni -06 och det var en magisk upplevelse. Då åkte bara jag och Mn (med kompisar)...Denna gång tar vi med oss A och kanske, kanske en litet syskon i min mage

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Hoppas det går vägen snart =)

Jag blev ju gravid, men fick strax blödningar.. började som bruna flytningar och sedan gansak mycket blod.. Blev akuten och 2 veckors väntan eftersom man inte såg något och trodde på missfall, ännu ett VUL och fortfarande trodde man på missfall eftersom jag blödit i en vecka.
Igår var jag på ännu ett VUL, inställd på att det inte gått vägen, men den lilla kämpen var kvar och mådde bra =)
Blödningarn har försvunnit nu och jag håller alla mina tummar för att det ska fortsätta gå bra. Är i vecka 7 nu, började blöda v.5.. Men hoppas hoppas nu =)

Ha det bra

2007-12-04 @ 12:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0