Symptom

Det är lite tråkigt att så här 3 dagar innan BIM inte kunna leta och tolka symptom...kan och kan förresten...det kan kag väl..men det är lite menlöst eftersom progesteronet har alla möjliga grav.symptom som biverkningar.

Mina symptom; ömma bröst, gråtmild, huvudvärk (men det kan eror på mängden glögg igår åxå...) och sköra slemhinnor...dessutom lätt illamående från och till...

men som sagt: gravid, progesteron eller bara hedliga gamla välkända PMS...det är frågan?


Om det ät ngn som läser detta inlägg som själv har använt progesterin så undrar jag...fick ni jätte, jätte känsliga slemhnnor? Jag har som skavsår med små blåsor och så i hela munnen (insidan av läppar, kinder och under tungan) och har haft så i några dagar nu....

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsturist

Jag har inte haft så när jag använt progesteron (har gjort det en gång tidigare och just nu) däremot när jag varit på väg att bli förkyld. Hoppas att det inte är nåt sånt trist på gång! Hoppas dessutom att det inte alls är progesteronet som talar i något enda avseende, utan att du faktiskt och helt enkelt är gravid!:-)

2007-12-22 @ 17:53:31
URL: http://www.fertilitetsturist.blogspot.com/
Postat av: MOE

Håller tummarna nu!! God jul också. Kram

2007-12-23 @ 18:10:30
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0