Progesteron och zonterapi

Har nu inlett min progesteronbehandling. Jag önskar att jag inte hade blött...för nu är min hoppfullhet starkt nedsatt.

Verkar inte blöda mer nu ialla fall....men det trodde jag iof igår åxå.

Var nyss hos zon-tanten. Hon var däremot inte alls förvånda över att jag blött  "ÄL hade fått en rejäl skjuts" hon såg mer glad ut...inte bekymrad alls faktiskt.

Jag vet inte vad jag ska tro...själv föredrar jag, för mitt inre lugns skull, att inte se något blod....

Hoppas att simmarna gillar blod...och att de tog sig fram ändå....

Visulaiserar befruktat ägg som växer och rullar fram i äggledaren på sin väg mot min väntande livmoder

Kommentarer
Postat av: MOE

Jag tror inte simmarna är rädda för blod!! :-) Men hoppas att det inte kommer mer så du behöver oroa dig. Go go swimmers!!

2007-12-13 @ 13:10:09
URL: http://moe.sedlacek.se
Postat av: Tingeling

Vad jobbigt med allt blödande, förstår att du är frustrerad! Det börjar ju så väldigt tidigt!!
Men tummarna hålls för dig! Kram.

2007-12-13 @ 17:49:17
URL: http://www.tingelingstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0