Hur går det?

Jo jag stoppar in vagiatorer....jag kletar ner trosor och dito skydd...jag stoppar in vagiatorer...jag kletar.... osv

Fysiskt...jag blöder iaf inte. Blodet försvann rent magiskt vid första vagiatoren. Brösten ömmar lite...men som sagt så tillför jag lite progesteron.....

Psykiskt...jag hoppas som jag aldrig hoppats förrut...farligt...jag är rädd att jag kommer att bryta nacken när jag slår i verklighetens golv i mellandagarna. Blödandet vid ÄL, ett missat sexoch en omedelbar kiss diret efter sex (pga av blod) gör att tvivlet gror starkt...förutsättningarna är inte de jag hoppades på.

Är aktiv i bebisverkstaden på familjeliv...nyss var det en som kom...och gick...Hon presenterade sig och i nästa inlägg var hon gravid...med tredje barnet....Alla tre barnen på första försöket...juste att hon delar med sig...det där värmer så de hjärtan som fått vänta åratal på pluss och bebisar. Inte missunnar jag henne hennes barn och graviditet...men ibland önskar jag att jag åtminstone inte behövde få veta så mycket...

Kommentarer
Postat av: pyzen

är även jag aktiv i familjelivs barnverkstad. önskar även jag att jag slapp läsa om alla som lyckas bli gravida på första försöket. även om jag är glad för deras skull att de slipper genomgå allt det som jag själv går igenom.

önskar dig alla lycka med bebisförsöken.

2007-12-17 @ 08:08:57
URL: http://pyzen.wordpress.com
Postat av: lillawi

Kära vän...

Skickar många varma tankar och riktigt stark tumhållning.

lillawi

2007-12-17 @ 13:36:03
URL: http://www.lillawi.se
Postat av: Mickis

Håller tummarna!

2007-12-17 @ 14:51:19
Postat av: Lucia

Ja, den där personen i "bebisverkstan" som så lätt blev gravid igen kan jag inte hjälpa att jag stör mig på.. Sen hade hon mage att kommentera ett inlägg, som jag skrev med tanke på henne. Kände liksom inte att jag ville ha råd av just henne om man säger så... suck... Ja, man börjar väl bli en aning bitter nu...
kram.. (sskbambi)

2007-12-17 @ 16:52:36
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com
Postat av: MOE

"åå, vi som inte ens hade börjat försöka..." är en kommentar som jag avskyr. Kram till dig vännen!

2007-12-17 @ 19:43:00
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0