Trångsynta människor!

Nu ska jag göra ett blogg-undantag... Jag ska inte blogga om bebisverkstad utan om jobb....

En kollega har gjort ett nytt kalkyleringsverktyg - jättebra! Med några justeringar verkligen superjuste! MEN så har vi andra kollegor som inte vill anpassa sig till det nya kalkyleringsverktyget "för sådär gör inte jag nu, jag gör så här. kan vi inte ändra"
Att det ska vara så jävla svårt att tänka i nya banor och att inse att nytt inte är sämre (oftast), att samordnat och likriktat är positiva ord när ma leder projekt.

Suck! Trött blir jag

Kommentarer
Postat av: MOE

Trist med såna människor...
Du undrade vad som närmar sig. Jo, om 2 dagar gör jag mitt första gynbesök inför syskonförsöken. Troligen får jag börja med Gestapuran sen för att få mens och sen Pergotime. ÄL har jag tyvärr ingen spontan och mensen vet jag aldrig när den kommer, har aldrig varit regelbunden.
Tack för lycka till!! Jag önskar detsamma till dig och hoppas att du snart får omslag på ÄL-stickorna. :)

2007-08-27 @ 11:09:15
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0