Mellantid

Nu är en tid då det inte finns så mycket att skriva om kring barnskaffande....jag väntar på ÄL och vänta det är det enda man kan göra...Jag ska börja testa md stickor idag...förmodligen är inte Äl förns om 6 dagar men det ska inte missas ngn ÄL här inte. Jag har ju garderat mig med båda dyra och billiga test...nu ska här bli exakt.

Jag är nervös för denna cykel...för jag har så stora förväntningar nu med både hormoner och akutanteri...men samtidiigt cynisk "Varför skulle det funka nu?

Men vi har nyss renoverat färdigt badrummet (lite efterarbete kvar på vinden och så bara) och jag vill ju så gärna ta tag i hallen åxå...och om jag inte skulle bloi gravid så kan jag ju helt klart vara mer drivande i det projektet...men jag står ut med hallen ett tag till om  det skulle bli så ;)

Jag har märkt av en mycket positiv sak med akutantbesöken...jag har mycket, MYCKET, mer energi....Det spritter i mig...trots att jag egentligen är trött för jag sover för lite (jag VET vad akutanten sa men det är barar så svårt att komma i säng...). Annat bra är att jag faktiskt inte är sugen på skräpmat och sötsaker... det är inte ett endaste dugg svårt att avstå och det brukar det vara. Kaffet har jag kommit över ganska bra åxå...köpte massa goda teer idag som jag ska sörpla i mig de närmsta tre veckorna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Pigg, mindre sötsug.... hmmm låter som om jag kanske skulle pröva på det där med akutant :-D

2007-08-23 @ 16:03:27
URL: http://renner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0