Jag är utmanad

Storken flyger i skymningen har gett mig en regelrätt utmaning

Åtta fakta om mig

1.  Jag bloggar den här bloggen i hemlighet...eller hemlig och hemlig..sambon vet inget

2.  Jag vill gärna bestämma, vara ledaren, vara chef...ingen hemligghet för min omgivning direkt men för er kankse ;)...och jag är bra på det

3. Jag är oerhört empatisk...och det är ofta jobbigt

4. Jag har spelat rugby på riktigt hög nivå...eller så hög den kan bli i Rugbylandet Sverige ;) Jag spelade i 9 år.

5.  Jag älskar att pyssla, bl a att brodera korsstygn

6. Jag sprang Stoxkholm Marathon förra året på 4.05 h. Sen sprang jag en gång till veckan efter...nu har jag precis tagit upp löpningen igen

7. Jag har tävlat i Athletic Fitness

8. Min favoritfärg är rosa


Jag utmanar: Linda och Moe

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tisalen, tar min utmaning här istället eftersom jag inte har en hemlig hemsida och många i min omgivning är inne på den, även jobbkompisar.
1. jag får hyfsat högt på de IQ-test som jag har gjort
2. jag är utbildad massageterapeut
3. jag har i 15 års tid haft ett nytt projekt varje höst, men årets är än så länge hemligt
4. jag älskar årstider, skulle aldrig vilja bo i spanien med 20 grader och sol varje dag, trist
5. jag har jobbat i gruvan i Kiruna
6. jag älskar att testa på nya saker, yoga, qigong, dykarcertifikat, salsa men har hittat hem inom kyokushin karate
7. jag känner mig handikappad eftersom jag inte kan sveriges minoritetsspråk; samiska, finska, meänkieli, romska och jiddisch eller teckenspråk, jag brukar titta på samiska nyheterna och teckenspråksprogrammen på TV, och bli arg när jag inte förstår
8. jag är lika mycket invandrare som KPV (kronprinsessan)

2007-08-29 @ 10:45:49
URL: http://grannarna.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0