Akutantbesök 2

40 nålar! När jag lågpå magen med 20 nålar i ryggen kände  jag mig som en igelkott.

Det gjorde ondare idag...stundtals så pass ont att jag  idiotförklarade mig själv för att betala 500 kr per gång för denna självtortyr...40 nålar!!!! Bäst för akutanten att det blir barn av detta. Men ansiktsmassagen jag fick under tiden "jag vilade med nålarna" var skööönt.

Men hon sa så att det kan vara olika från gång tll gång hur  mycket det käns...det kan kännas mer när det släpper mycket...vi får hoppas på det för jagär lite rädd för de 4 besök som är kvar.


Kommentarer
Postat av: Längtan

Jag har aldrig provat på akupunktur, jag vet inte om jag skulle våga det heller, är så nålrädd... Men zonterapi har jag testat, och det funkade bra på mig! Fick jättebra ägglossning dom månader jag fick zonterapin. Och det var såååååå avslappnande....

2007-08-17 @ 08:07:18
Postat av: Tisalen

Jag är åxå nålrädd så att jag gör detta...jag tror det knappt själv. men jag har hört så mycket bra om akupunktur så jag ebstämde mig för att pröva. Nu har jag däremot hört väldigt mycket bra om zonterapi åxå...så det får bli nästa grej

2007-08-17 @ 08:18:35
Postat av: Linda

Har alltid velat testa akupunktur och zonterapi men det är svårt att motivera att lägga pengar på det "bara för att testa". När herrn i huset behöver gå till kiropraktorn så köper jag böcker för motsvarande summa istället :-)

2007-08-17 @ 09:26:55
URL: http://renner.se
Postat av: Tingeling

Vad tuff du är! :)

2007-08-17 @ 10:59:27
Postat av: Saring

Håll ut.. Jag tror att smärtan är ett gott tecken i acku-sammanhang. Håller tummarna som tusan, det vet du va?
KRAM

2007-08-19 @ 20:04:08
URL: http://saringimammaland.blogspot.com
Postat av: Tisalen

Saring: Jag hoppas åxå att smärtan är ett gott tecken...och jag lovar att håll ut alla sex behandlingarna....så får jag utvärdera sedan.
Ja visst vet jag att du finns där....ganska när numera till och med...Stora storstaden är ju bara ett stenkast från lilla storsated Västerås

2007-08-20 @ 09:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0