Akutant - besök 4

Jag känner allt mer att sex behandlingar räcker för mig...det här är jobbigt.

Eftersom jag nu är "van" så har vi avancerat upp till ca 50 nålar.

Straxt unde hälften av dem sätts i ryggen...och ryggen är jobbigast...inte för att det gör ont utanför att det är som om kroppen säger att "nu orkar jag inte mer". På framsidan har vi några som gör lite ont...men de är lättare att hantera.

Men jag har gjort framsteg. Levern känns påfylld med energi, magen är lugnare och njurarna håller på att fyllas. Tungan är inte heller lika varm sm den har varit.
Jag märker rent konkret att jag är pigg, har mer energi, mer tålamod, mer stresstålig, sundare förhållande till matmängd, och inte sötsugen. Så visst mår jag bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0